czwartek, 26 lipca 2012

UWAGA !

Cześć !
Mam dla was kilka informacji.
1. Chciałabym podziękować Marti z świetnego bloga ( http://niewolnicy-uczuc.blogspot.com/ ) za nagłówek. Jest świetny, bardzo mi się podoba ! 
Oraz dziękuje Shadow z równie świetnego bloga ( http://without-you-baby.blogspot.com/ ) za to że mi ją poleciła.

2. Jeśli chcecie dać swojego bloga do oceny to polecam 

3. Dziękuje wszystkim którzy czytają i komentują tego bloga. Czytam wszystkie komentarze i wasza opinia jest dla mnie na prawdę bardzo, bardzo, bardzo ważna.

4. Nowego rozdziału możecie się spodziewać w niedzielę, ewentualnie w nocy z niedzieli na poniedziałek ponieważ potem nie będzie mnie do 10.08
Chyba że mi coś do głowy strzeli i dodam prędzej ... po mnie się można wszystkiego spodziewać .
Rozdział będzie taką małą niespodzianką ; )

Do następnego
O.;*

5 komentarzy:

  1. Dziękuję, że czytasz mojego bloga. Twój również jest bardzo ciekawy podoba mi się to w jaki sposób Harry poznał główna bohaterkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na prawdę się cieszę, że nagłówek Ci się podoba :) I dziękuję za polecenie mnie i mojego bloga ^.^ Czekam na nowy rozdział, mam nadzieje, że coś Ci strzeli do głowy i wrzucisz prędzej :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy rozdział na Http://niewolnicy-uczuc.blogspot.com Serdecznie zapraszam ^.^

      Usuń
  3. Świetny nagłówek :D
    Zapraszam do mnie na drugi rozdział: http://bullshitbby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje :) Czekam z niecierpliwością na rozdział ;d

    OdpowiedzUsuń