czwartek, 7 czerwca 2012

Prolog

- Żartujesz ! - krzyknęłam.
- Nie żartuje. - powiedziała ze spokojem matka popijając kawę.
- Czekaj, bo jestem w szoku. - oparłam się o blat kuchenny żeby czasem z wrażenia nie zemdleć. - Lecę na dwa tygodnie do Francji ? - zapytałam.
- Tak ! Przestań już, bo się rozmyślę. - mama włożyła naczynie do zmywarki i wyszła z kuchni.
Nie mogę uwierzyć ! Przez całe moje życie nie ruszałam się z Nowego Jorku, marzyłam by ruszyć swój tyłek do Europy i wreszcie mi się udało ! Paryż to miasto zakochanych, tam właśnie lecę na kolonie. Tylko dwa tygodnie, ale lepsze to niż nic.
- Kiedy wylatuję ? - zapytałam wlokąc się za mamą.
- Za dwa tygodnie. - odpowiedziała włączając tv w salonie.
Pobiegłam do swojego pokoju, rzuciłam się na łóżko i zaczęłam piszczeć do poduszki. Spojrzałam na ścianę i zobaczyłam plakat moich idoli. One Direction. Nie jestem ich napaloną fanką, kocham ich za to jaką muzykę tworzą i za to że są sobą. Chciałabym osiągnąć kiedyś taki sukces jak oni, chociaż czasem im współczuje, bo nie mogą spokojnie do sklepu po bułki wyjść. Paparazzi, fani i Bóg wie jeszcze co. Wracając do Francji.
 Mam dziwne przeczucie, że nigdy nie zapomnę tych wakacji i że będą one wyjątkowe.




________________________________________________
Cześć ; )
Mam nadzieje, że prolog choć troszeczkę zachęcił was do czytania mojego opowiadania ; )
Muszę niestety trochę po szantażować, więc jeśli chcecie 1 rozdział.
Muszą być przynajmniej 2 komentarze ; )
Do następnego
A. ; *

3 komentarze:

  1. zapowiada się bardzo fajnie....czekam na rozdział @Kiss_forHarry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na początku dziękuje za komentarz u mnie, nie był zbyt długi i treściwy, ale i tak dziękuje ;* Co do prologu - ah! Jak ja zazdroszczę dziewczynie! też bym chciała wyjechać do Francji..i coś czuje, że podczas tych wakacji coś się stanie ^^ Na koniec prośba - proszę nie rób tak, że piszesz...następny rozdział jak będą ....2 komentarze! proszę..pisz dla siebie, nie dla nich! A czytelnicy z czasem się znajdą <33 Bo mnie już masz. Infrormujesz o nowościach ? Jak tak to mój numer gygy - 41074853 ;) i tt @ForeverGirlxD . Pozdrawiam i życzę weny ;* [broken-inside]

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie piszesz. Jestem ciekawa 1 rozdziału. A ten zwiastun jest ciekawy tak jak blog . Zapraszam do mnie : http://dont-wonna-be-reminded.blogspot.com/
    i liczę na rewanż u mnie na blogu w komentarzu.

    OdpowiedzUsuń