niedziela, 11 listopada 2012

UWAGA !

Na samym początku od razu przepraszam, że tak zaniedbałam tego bloga.
Nie zwalam tego na szkołę czy sprawy prywatne ponieważ ostatnio miałam dużo czasu by napisać rozdział.
Niestety albo i stety nie miałam weny. Napisałam jedno zdanie, a zaraz potem je skreśliłam.
Rozdział 14 postanowiłam dodać w grudniu jako prezent Mikołajkowy, a wiecie dlaczego ?
Hmm chciałam wam napisać, ale jednak postanowiłam, że będzie to niespodzianka.
Dla niecierpliwych zapraszam na bloga GlassHeart znacznie różniącym się od pozostałych opowiadań które czytałam ------------ > http://i-hope-it-gives-you-hell.blogspot.com

Dla przyjemności możecie również posłuchać tego ========= >> http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=L9sWK9nYRgw

4 komentarze:

  1. O.... Nie mogę się już doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, nie, nie i jeszcze raz nie! :C Nie chcę mi się tak długo czekać, ej! :c Ale potem będziesz częściej dodawać rozdziały? - taka opcja bardziej mi odpowiada. Wiem, że ciężko czasami coś napisać, ale no cholewka, kocham Twoje opowiadanie. ♥ W takim razie do grudnia.. Ale spróbuj coś szybciej napisać i dodać to ewentualnie pod koniec tego miesiąca. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie chcę tak długo czekać, ale no jednak muszę. Chciałam cię zapytać czy dalej informować cię o nowych rozdziałach ?
    Na gg się do mnie nie odzywasz, nie piszesz, nie piszesz komentarzy na blogu więc nie wiem co robić. Proszę odpisz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie jest taki mały problem, że na tamte gg nie umiałam się zalogować, nie wiem co się stało. Założyłam nowe, jest w zakładce Kontakt.
      Co do czytania, ostatnio czytanie jednego bloga zajęło mi ponad miesiąc. Taak, a ten blog miał tylko 9 rozdziałów. Twojego bloga, przyznaje się dawno nie czytałam. Jeszcze jutro mam wolne, więc na pewno przeczytam i skomentuje ; )

      Usuń